Delo Komisije
Strategija EU za izobraževanje spodbuja sodelovanje med državami članicami Evropske unije (EU) in ključnimi deležniki ter omogoča spremljanje napredka pri doseganju njihove skupne vizije.
Več o strateškem okviru evropskega izobraževalnega prostora
Cilji
Strateški okvir evropskega izobraževalnega prostora je bil vzpostavljen za strukturiranje sodelovanja med državami članicami EU in ključnimi deležniki, da bi uresničili svojo skupno vizijo.
Okvir to dosega s:
- krepitvijo instrumentov političnega sodelovanja in navezovanjem stikov z deležniki za spodbujanje njihovega sodelovanja pri pobudi
- krepitvijo sinergij z drugimi ustreznimi pobudami, med drugim z evropskim raziskovalnim prostorom in bolonjskim procesom
- opredelitvijo ciljev in kazalnikov za usmerjanje dela in spremljanje napredka pri uresničevanju evropskega izobraževalnega prostora
- spodbujanjem vključevanja izobraževanja in usposabljanja v proces evropskega semestra
Cilji
Za popolno uresničitev evropskega izobraževalnega prostora bi bilo treba doseči naslednjih sedem ciljev.
Do leta 2025
- vsaj 60 % novih diplomantov iz PIU bi med svojim poklicnim izobraževanjem in usposabljanjem lahko sodelovalo v učenju skozi delo
- vsaj 47 % odraslih v starosti od 25 do 64 let naj bi bilo v zadnjih 12 mesecih vključenih v izobraževanje
Do leta 2030
- delež petnajstletnikov, ki dosegajo slabe rezultate na področju branja, matematike in naravoslovja, naj bi znašal manj kot 15 %
- delež osmošolcev in osmošolk z nizkimi dosežki pri računalniški in informacijski pismenosti bi moral biti manjši od 15 %
- v predšolsko vzgojo in varstvo bi moralo biti vključenih vsaj 96 % otrok med tretjim letom starosti in šoloobvezno starostjo
- izobraževanje in usposabljanje naj bi zgodaj opustilo manj kot 9 % učencev in učenk
- vsaj 45 % oseb, starih od 25 do 34 let, bi moralo imeti visokošolsko izobrazbo
Delo drugih institucij EU na področju izobraževanja in usposabljanja